کانفیگ سیستم

آهنگ های پیشنهادی

دانلود آهنگ حمید هیراد آدمک
حمید هیراد آدمـک
دانلود آهنگ
0:00
0:00

دانلود آهنگ جدید کانفیگ سیستم به همراه متن و پخش آنلاین

کانفیگ سیستم

 

کانفیگ همان مخفف کلمه Configuration می‌باشد که برگرفته از ترکیب System Configuration به معنای پیکربندی سیستم است. یعنی اینکه پیکربندی سخت افزاری سیستم شما به چه صورت است. این موارد شامل، سی پی یو، مادربورد، رم، کارت گرافیک، هارد، سی دی رام، دی وی دی رام و ... به همراه مدل و مشخصات فنی آن‌ها است. به عنوان مثال ممکن است کانفیگ سیستم شما مانند زیر باشد:

 

 

 

  • Intel Core i5 760 2.88 Stock
  • MSI P55-GD80
  • Sapphire HD 5770 *2 CrossfireX
  • 4GB XMS3 Corsair DDR3 1600 of RAM
  • HDD: 1Tb Hitachi
  • PSU: Memonex EX 600W, low noise series

 

البته در مورد لپ تاپ هم این قضیه صدق می‌کند.

کانفیگ سرور

 

امروزه میزبانی وب به یک صنعت بزرگ جهانی تبدیل شده و دیتاسنترها، وب مسترها، مدیران هاستینگ و … نقش اساسی در این صنعت دارند. میلیون‌ها سایت در دیتاسنترهای مختلف و در سرورهای مختلف میزبانی می‌شوند و هاستینگ‌ها هر کدام در حال رقابت و تلاش برای پیشی گرفتن از رقیبان خود هستند. در این میان سرورها، توان پاسخ گویی آن‌ها، سرعت و امنیت برای هر مشتری ملاک انتخاب یک هاستینگ خوب هستند. از طرفی کانفیگ سرورها و پیاده سازی همه این موارد بدون بروز اختلال نیازمند دانش فنی بالا با تجربه ای کافیست تا انتظارات هر مشتری را برآورده ساخت.

کانفیگ سرور با توجه به موارد استفاده شما متفاوت می‌باشد و نیازمند بررسی وضعیت با توجه به میزان بازدیدهای، فشار وارد بر سرور، تعداد سایت‌ها و … می باشد.

کانفیگ سرور به دو دسته تقسیم می‌شود:

 

  • کانفیگ سرور‌های شخصی
  • کانفیگ سرورهای هاستینگ اشتراکی
 
کانفیگ سرور های شخصی:

 

کانفیگ سرورهای شخصی با توجه به میزبانی تعداد سایت پایین و البته راحتی انجام برخی کانفیگ‌ها روی سرور شخصی متفاوت با سرورهای هاستینگ اشتراکی می‌باشد. قدرتمندترین پنل‌های هاستینگ نیز سرعت، امنیت و پایداری را به صورت همزمان برای شما فراهم نخواهند کرد چرا که تنظیم و بهینه سازی تعداد زیادی سرویس برای هر سرور کاملا منحصر به فرد بوده و فقط با تشخیص یک متخصص قابل انجام است که مطمئنا کنترل پنل‌ها این قابلیت را ندارند...

 

 کانفیگ سرور های هاستینگ اشتراکی:

 

کانفیگ سرورهای اشتراکی بسیار مهم و حساس است، در حقیقت هرگونه اشتباه در کانفیگ این سرورها موجب نارضایتی مشتریان و از دست رفتن اعتبار شما خواهد شد. کانفیگ حرفه ای سرور این توان را برای شما ایجاد خواهد کرد تا بدون ارتقای سخت افزاری، تعداد سایت های بیشتری را با کیفیت و بازده بالاتر میزبانی کنید.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





کانفیگ سیستم

(بیشتر…)

چهار شنبه 18 تير 1399برچسب:کانفیگ سیستم, 353 بازدید
ادامه و دانلود